czwartek, 3 lipca 2014

Niebiańska lekkość :)

Hej :)



Dawno mnie tu nie było, odrazu przepraszam ale zaczęłam praktyki w szpitalu i ciężko mi było się przestawić na zmiany.
Ale już sobie poukładałam czas i będę tu zaglądać częściej :)

Dzisiaj makijaż robiony przed dyżurem, więc jest lekki- żebym pacjentek nie straszyła :)
Jak to kiedyś moja instrumentariuszka powiedziała, może być makijaż na praktykach tylko bez takich, które się leją z twarzy... więc chyba nie przesadziłam .





Ale szał w tej biedronce, jak tam Wasze zakupy ? poczynione już ? Znalazłyście to co chciałyście ?:)

Dziewczyny zostawcie mi namiary do siebie na FB, Mój tutaj- Makeupbykass-FB
Wtedy będziemy na bieżąco :)


Kass ;**

4 komentarze:

  1. jak zwykle swietnie! i masz piekne brwi :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny jest ten make-up:D

    OdpowiedzUsuń
  3. I love yor blog. Now I am following, can you follow back? From Spain

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny makijaz;)
    pozdrawiam ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.