sobota, 5 lipca 2014

Biedronkowy szał + moje małe ombre na włosach :)

Hej :d

   Dzisiaj pokaże Wam moje zdobycze z biedronki, wiem że wiele z Was równie duże zakupy zrobiło, szampony Batiste podbiły serca :)
    W drugiej części postu pokaże Wam moją małą zmianę na włosach, postanowiłam sobie zrobić ombre, efekt nie jest spektakularny ale mi się podoba, chociaż może jeszcze bardziej rozjaśnię same końcówki, a Wy jak uważacie ??? :))





Masło do ciała - 3.99 zł
 Peeling do ciała- 3.99 zł
 suchy szampon- 10.99 zł
 suchy szampon- 10.99 zł

 rozjaśniacz do włosów- 7.99 zł
 FitPrzepiśnik- 19.99 zł
 Kuracja z olejkiem arganowym- 5.99 zł
Tusz niebieski- 7,99 zł


Moja zabawa w rozjaśnianie :)
 


A jak tam Wasze zakupy w biedroneczce ?:D :))

Kass ;*

9 komentarzy:

  1. czemu u mnie te masła i peelingi nie były tak super przecenione?! : c

    OdpowiedzUsuń
  2. włoski ładnie wyszły, końcowki możesz jeszcze trochę rozjaśnić ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedronka faktycznie ostatnio kusi ;-) Obok przepiśnik kręciłam się już ze trzy razy. Jednak rozsądek wziął górę i stwierdziłam, ze to nie jest do końca to, czego szukam. Natomiast dzisiaj skusiłam się na korektor i puder z Be Beauty oraz cień z Delii i jestem zachwycona! Świetne krycie i rewelacyjna pigmentacja - za 4 zł, czego chcieć więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ciekawa jestem, czy jak pójdę jutro na zakupy to jeszcze będą te szampony! :)
    Piękne masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam Batiste, ale to różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez myśle o rozjaśnieniu końcowek, super;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam Batiste- wariant tropical i fresh. W peelingi na przecenie również się zaopatrzyłam :) Ładnie wyszło to ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te masła do ciała muszą fajnie pachnieć :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj, zapomniałam iść do biedry po te szampony, ehh... teraz już ich pewnie nie ma :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.