czwartek, 24 lipca 2014

Borówkowa rozkosz :)

Hej :)
 W tym poście przedstawie Wam jeden z prezentów urodzinowych, który bardzo przypadł mi do gustu i rozkochał w sobie :) Mowa o zestawie z sephory- creamy body wash oraz moisturizing body lotion.





Od producenta :
Product Description:

Body wash:
Dermatologically tested. Paraben free.
This lightly scented body wash produces a creamy foam. Its formula cleans without drying for a long-lasting hydration.
Rinse after use

Body lotion:
Dermatologically tested. Paraben free.
This lightly scented texture melts on the skin. Penetrates immediately for instant comfort. Leaves skin soft and moisturized all day long.




Jak na razie używam kremowego żelu do mycia, jest wspaniały ! W całej łazience później unosi się zapach borówki. Bardzo dobrze się pieni, więc nie potrzeba dużo nakładać. Jego pojemność to 140 ml, nie jest za dużo tego, ale zapach jak dla mnie to wynagradza.

Balsamu jeszcze nie użyłam, ponieważ mam jeszcze parę innych otwartych a nie chcę wszystkich na raz otwierać. Jak widać jest z pompką. Pojemność to 190 ml, więc trochę więcej niż żelu.


Miałyście, używałyście ?:) Z tego co wiem jest jeszcze kilka zapachów, może jeszcze jakiś polecacie bo jak ten mi się skończy to na pewno zakupię  następną wersje !

Kass ;**


12 komentarzy:

  1. Nie miałam do czynienia z tymi produktami, więc się nie wypowiem

    zapraszam na konkurs
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach monoi z tych Sephorowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach musi być piękny! Niestety nie miałam JESZCZE tych kosmetyków, ale chętnie wypróbuję :) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musi obłędnie pachnieć :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba Ci się mój blog - zapraszam do obserwacji

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te kosmetyki z S :)

    ps. a u mnnie? KLASYCZNIE I MODNIE NA BLOGU:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam ale chętnie bym spróbowała, kocham owocowe żele :)Dziękuję jeszcze za komentarz u mnie na blogu:)
    Pozdrawiam~Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. już za sam zapach bym się skusiła na te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach borówki, musi być świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy jeszcze nie używałam kosmetyków z sephory :c
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam nigdy, nie kojarzę nawet ;))
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.