poniedziałek, 16 lutego 2015

BUT FIRST LET ME TAKE A...


BUT FIRST LET ME TAKE A SELFIE !!



Selfie to chyba najbardziej popularna metoda robienia zdjęć ! 
         


          Każdy z Nas patrzy inaczej na zdjęcia... Niektórzy patrząc na zdjęcie swym profesjonalnym okiem doszukują się mankamentów, bądź widzą jakieś niedociągnięcia i krytykują zdjęcie zamiast po prostu wspomnieć, że np " lepiej by wyglądało bardziej rozmyte..." , " za bardzo pochylone", "nie trzyma pionu". Nie każdy z Nas zna wszystkie kanony fotograficzne, i każde oko lubi co innego.
     Ja mam wielki problem przed wstawianiem zdjęć, boję się opinii osób a uwielbiam strasznie robić zdjęcia... Ale na szczęście są również i takie osoby, które powiedzą kilka miłych słów, pochwalą a czasem nawet zaproponują niewielkie zmiany w taki sposób, że nawet nie zauważymy słów krytyki :) 
                                          
                                     Podjęłam próbę blogowania żeby się właśnie sprawdzić ! 

Mam wielki problem z robieniem "selfie" ! Naprawdę, niby tylko trzeba spojrzeć w obiektyw i cyk... A tu sprawa nie taka prosta.. przynajmniej nie dla mnie. :) 

     











  Kilka zdjęć z serii selfie . Próby udane i nie udane, efekty oceńcie sami i powiedzcie ... 

Czy lubicie robić selfie ? 

17 komentarzy:

  1. Ja również mam z tym problem:) Jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. a kto nie lubi selfie, taki już nasz urok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się znajdzie ktoś kto komu nie będzie pasować, ale tacy są ludzie. Mnie się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, staram się o tym nie myśleć ;)

      Usuń
    2. Zgadzam się, zawsze ktoś się znajdzie co mu nie bd pasować :) Ale nikt za nas życia nie przeżyje i warto robić to na co ma się ochotę :)

      Usuń
  4. ja nie robię selfie, ale Tobie wyszły bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w ogóle nie lubię jak mi sie robi zdjęcia - głupio sie wtedy czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam, dlatego z dwojga złego wolę sobie sama robić ;)

      Usuń
  6. dla mnie selfie to też bardziej skomplikowana sprawa;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kilkudziesięciu zdjęć wybieram zawsze tylko kilka, reszta jakaś nieudana ;p

      Usuń
  7. generalnie bardzo lubię zdjęcia, bo później mam do czego wracać, że się tak wyrażę :) A selfie hmm lubię, ale zanim uchwycę to idealne dla mnie, muszę się nieźle nagimnastykować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież uwielbiam zdjęcia, od lat je zbieram, wywołuję i wkładam do albumów ;)

      Usuń
  8. Yes, I follow you on gfc, Czlonkowie 53, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.