wtorek, 30 grudnia 2014

Standardowy :)





               Witajcie :) Od dawna już nie wstawiałam żadnego makijażu, było to spowodowane brakiem czasu ale również brakiem pomysłu i lekkim przygnębieniem. Ale mam nadzieję, że się podniosłam z tego dołka. Przecież jutro Nowy Rok więc kiedyś musiał nastać lepszy dzień, a mam tyle pomysłów i planów że aż głupio by było się z Wami tym nie podzielić.

                Dlatego dzisiaj zrobiłam makijaż na sylwestra - standardowy  ! Czerń ze srebrem. Chociaż sama jeszcze nie mam w co się ubrać to jutrzejszy makijaż pewnie będzie taki. No chyba, że nie będzie pasować do kreacji....

               Niestety zdjęcia nie są najlepsze ponieważ zdecydowałam się zmalować coś dla Was ok 15, a wtedy zaczyna się już robić ciemniej i światło mi nie pomogło więc większość zdjęć jest z lampą :(

                 Przejdę już do makijażu. Użyłam cieni Inglota oraz Technic. Chciałam jeszcze zrobić makijaż z rzęskami ale niestety jeszcze nie zakupiłam. Wszystko na ostatnią chwilę...








   Na koniec mojego wywodu życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku oraz by przyniósł Nam wszystkim same dobre rzeczy :)) Obyśmy kiedyś miały możliwość się wszystkie spotkać i poznać ! :)

24 komentarze:

  1. Ale ślicznie! :3 Niestety mi takie kolory nie pasują, a szkoda bo uwielbiam wszelkiego rodzaju szare smoky :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię taką kolorystkę na oczach :)

    _______________________________
    6 stylizacji, oceń najlepszą
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie kolory! :)
    szczęśliwego nowego roku! :**

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie takie kolorki na powiekach - swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie pomalowane oczy ! kurcze, ja nie potrafię zrobić takiego smokey eyes do tej pory ! ;p
    pozdrawiam i zapraszam do siebie częściej;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszedł Ci ten makijaż :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarujesz :) Makijaż piękny ..

    OdpowiedzUsuń
  8. super makijaż taki wieczorowy ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Przepraszam Cię bardzo za spam ale piszę licencjat i brakuje mi jeszcze 20 wypełnionych ankiet! czy mogłabyś poświęcić mi chwile i ją wypełnić :http://goo.gl/forms/YM9VsyqK5e .
    Dla mnie to bardzo ważne, a wypełnienie zajmie ok 2 min....

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent, ja niestety nie potrafię tak dobrze tego zrobić;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. fajniy :)

    Zapraszam do siebie i jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :* <3

    soyouliveonlyonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.