niedziela, 24 sierpnia 2014

Podsumowanie makijaży :)

Witam Was późną porą :) Dzisiaj naszło mnie na post podsumowujący makijaże wykonane na sobie, czyli ja w różnych wydaniach :)



  Ostatnio myślałam, że najlepiej mi jest w niebieskich odcieniach, ale zrobiłam sobie makijaż w granatach to jakoś w nim zginęłam, więc tylko błękity wchodzą w grę.
     Trafieniem w 10 okazała się limonka na dolnej powiece ! oj jak dobrze się czułam w tym makijażu, na górze delikatne brązy a dół podkreślony limonką :). Kolejny makijaż, w którym się dobrze czułam to ten różowy, z początku się bardzo bałam użyć tak intensywnego cienia, ale okazał się cudowny <33 :) ... Dalej mamy szarości i delikatny granat z beżem.

Idzie jesień wielkimi krokami do Nas, więc makijaże będą bardziej stonowane, choć mam ochotę poszaleć z kolorami :) Niedługo kolejne relacje z sesji zdjęciowych oraz  makijaże na dzień, do pracy czy na  uczelnie. Chętne ?

Zapraszam Was na instgram --> ByKass :)


Kass ;**

17 komentarzy:

  1. Great post!
    Great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  2. ten drugi po prawo, świetnie ;) Zreszta wszytskie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ♡ limonka najbardziej Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne te makijaze : ) nie wiem dlaczego gdy zobaczylam twoją twarz to skojarzylas mi sie z mirandą kerr:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się!

    _________
    a u mnie? egzotycznie i bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory! zieleń, róż i niebieski wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te Twoje makijaże Kochana <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie mi sie podobają ;) zapraszam do siebie. Byla bym bardzo wdzięczna gdybys poklikala w linki z ubraniami :) patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszło ! Dla mnie pasowałby bardziej makijaż z odcieniami niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne makijaże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż z różowymi akcentami wygląda ślicznie, idealnie pasuje do Twojej karnacji ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.