niedziela, 3 sierpnia 2014

Wieeelki projekt prawie na ukonczeniu

Witajcie Kochane ;))

Nie pisałam nic o przygotowaniach do tego projektu bo trochę się obawiałam co z tego wyjdzie. Ale po spotkaniu, myślę że było bardzo dobrze. Już Wam tłumaczę o co chodziło.

Wraz ze znajomym fotografem wpadliśmy na pomysł zorganizowania sesji w plenerze wraz z modelkami( znajome, koleżanki ) i fotografami ;) podaliśmy adres, datę i godzinę spotkania i czekaliśmy na odzew, zostało to opublikowane na jednej ze stron na facebook'u. Z początku cisza aż kilka dni przed tym projektem zawrzało ;)) ja wystąpiłam w roli wizażystki oraz na końcu udało mi się załapać na kilka zdjęć.

Jak na razie mam kilka zdjęć z przygotowań tzn Backstage :)















Tak, tak noszę okulary :)

więcej zdjęć na bieżąco możecie znaleźć na insta :) makeupbykass

No to na tyle jak na razie, w kolejnych postach opiszę Wam dokładniej co się działo oraz dodam zdjęcia z sesji, ciekawe efektów ?:))



Kass ;*


11 komentarzy:

  1. super !!!! bardzo mi się podoba ! zdolniacha :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś bardzo dobra w tym co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz ;) ja z kolei pasjonuję się fotografią, więc takie relacje to dla mnie ulubiony temat ;) fajnie się zapowiada, mam nadzieję, że wrzucisz więcej zdjęć z sesji ;))
    obserwuję!
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  4. super sprawa, chciałabym wziąć w czymś takim udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba to, że udaje nam się organizować takie projekty. Super pomysł!
    Z jakiej firmy polecasz pędzle? (Byłabym wdzięczna za odpowiedź u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazzdroszczę ;P
    http://senioritasunshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już nie mogę doczekać się efektów ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.