czwartek, 7 sierpnia 2014

Lofty u Scheiblera :)

    Jak we wcześniejszym poście wspomniałam, miałam okazję wziąć udział w sesji w plenerze. Miejsce łódź- lofty u Scheiblera. Było nas kilkanaście osób. Kilka fotografów oraz tzw pomoc :), kilka modelek (znajome) oraz ja jako wizażystka. Kilka zdjęć z backstagu możecie znaleźć w poprzednim poście, czyli tutaj ---> wieeelki projekt prawie na ukończeniu .


 Zdjęcia od fotografów:

Izabela Piętka- I & M Piętka Fotografia








Marcin Kraszweski- MIM PHOTOGRAPHY







Oksa Fio- Oksana








Piotr Lewandowski- Tworzenie stron internetowych, Piotr




Kamil Tuzin- Kamil Tuzin Fotograf






Aris T-ski- Aristilis T-ski Photography





Monika Bilecka- Album- fotozabawa





Joanna Drozdowska- Joanna.Drozdowska.Fotografia






ZDJĘCIE GRUPOWE :)




 Zapraszam Was również do siebie na fanpage- MakeupbyKass



No i takie efekty końcowe ze współpracy, jak widać na załączonych obrazkach każdy ma inną wizję ale myślę, że każda jak najbardziej trafiona :) Ja jestem mega zadowolona. Mam nadzieję, że reszta również. Oby więcej takich eventów.
A jakie Wasze odczucia ??


Kass ;**

9 komentarzy:

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.