niedziela, 10 sierpnia 2014

iphoneMIX- 2 :)



Tak poważnie ostatnio się zrobiło w tych moich postach, więc wrzucam coś od siebie :)
Czyli post dzisiejszy to iphoneMIX. Zdjęcia z telefonu, ja bardzo lubię u Was oglądać takie posty więc zapraszam Was do siebie również na takie połączenie :)





-chwila relaksu z glamour -

 - z psiem :) wiem, wiem za chuda to ona nie jest.. ale jest taka kocha i słodka <33 -

-Chwila ochłody w Skorzęcinie, na weekendowym wyjeździe,
smaki: balonowa guma+ cytryna, limonka+ cytryna, mniamm <3 -

 -pod papugami :) -

 - uwielbiam conversy ! -

 - makaron ze szpinakiem, mozzarelą i kurczakiem, mniammm <3 -

- owsianka z bananem, nektarynką i jogurtem naturalnym - 


I to tyle :) większość zdjęć pochodzi z mojego instagramu, ponieważ tam dodaje więcej zdjęć, zazwyczaj co dzień coś, zapraszam Was tam - INSATGRAM .


P.S. A na dniach post z bardzo udanej i fajnej sesji z ulubioną moją modelka :))


Kass ;**

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty! A ten makaron wygląda pycha :P Ja czasami zamiast szpinaku , dodaje pesto i jest jeszcze bardziej mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te mixy komórkowe ;))
    zapraszam do mnie - NOWY.
    healthfash

    OdpowiedzUsuń
  3. Makaron i owsianka mmm ♥ no i te orzeźwiające napoje, idealne na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mix! Ale przez ciebie zgłodniałam. Makaron ze szpinakiem - BIG LOVE :D

    Zapraszam też do mnie:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mix! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. makaron ze szpinakiem - same pyszności<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czytać gazetki dla kobiet :) Fajny piesio :) Narobiłaś mi ochoty na coś owocowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)
    Kocham białe conversy i granita ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.