wtorek, 12 sierpnia 2014

Limonka w okazałości :)

Witajcie, dzisiaj pokaże Wam zdjęcia z makijażu próbnego Agnieszki.






 Myślałam, że będzie problem gdyż Aga ma bardzo malutkie oczka, zdecydowałam się więc na jasne kolory, padło na limonkę ( faworyt bloga ostatnio, szał był wielki -  brąz i limonka :) ). Aga dała mi wolną rękę, z czego się bardzo ucieszyłam bo wtedy mam najwięcej pomysłów.
Zrezygnowałam również z kreski eyelinerem, by nie zakryć koloru cienia.




Uwielbiam kości policzkowe :)) Bronzer był strzałem w 10 :).


O tutaj widać te małe oczka, ale i tak są śliczne :)


Zdjęcia były wcześniej do zobaczenia na fanpagu na FB, wiele osób pisało, że kolor ślicznie podkreślił tęczówkę, Zgadzam się z tym faktem.



Do makijażu uzyłam:

*twarz
-podkład Agi
-puder Ingrid
-baza Oriflame
-korektor W7
-bronzer Astor

*oczy
-baza Catrice
-kredka czarna Rimmel
-tusz Miyo
-cienie Miyo, Inglot


A Wam jak się podoba ?:) przepraszamy za zdjęcia z lampą, ale była to godzina 21 :)
Bardzo dziękuję Agnieszce za umożliwienie udostępnienia zdjęć.

Kass ;*

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż :)))
    http://pastelowesny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor, jednak ja jakoś się nie widzę w takim kolorze na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga też nie była do końca przekonana jak zobaczyła cień, a potem była już zachwycona :)) Trzeba próbować :P

      Usuń
  3. bardzo ładny makijaż :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się to co widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż idealny na lato :)
    Zapraszam do mnie: http://www.douux.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W wakacje bardzo często wybieram limonkowy cień, bardzo fajnie rozświetla oko, tak jak na Twoich zdjęciach.



    http://perfection-and-harmony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory świetne, typowo letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odcienie, ładnie się prezentują na oczach ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.