środa, 30 lipca 2014

Brąz i limonka :)

Witam Was kochane :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać makijaż dzienny ale z nutą wakacyjna. Tą nutą jest limonkowy cień na dolnej powiece. Makijaż oka wykonany cieniami MIYO :)





Ostatnio parę osób mnie pytało o kosmetyki, którymi wykonuję swój makijaż. Jestem jeszcze początkowa więc próbuję z różnymi kosmetykami. Jestem konsultantką Oriflame, dlatego tak wiele ich produktów można u mnie znaleźć.

A oto lista (od górnego lewego rogu zacznę) :

1. Czarny eyeliner- Oriflame
2. Bronzer- Astor
3. Podkład- Oriflame
4. Cienie- Inglot
5. Baza pod cienie- Catrice
6. Cienie- Miyo
7. Mascara - Miyo
8. Puder- Ingrid
9.Korektory- Oriflame
10. Zestaw do brwi- Oriflame







A teraz makijaż :)



Dziewczyny zapraszam Was na mój instagram --> MakeupbyKass , tam są nie tylko zdjęcia makijaży :) podajcie również namiary na siebie :))


Kass ;**

26 komentarzy:

  1. Mega podobaja mi się te limonkowe kreseczki <3 Do koloru Twoich oczu pasują niesamowicie. !
    Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bałam się użyć tego cienia, a teraz chyba będzie u mnie często gościł :) sprawdź u Siebie, może też będzie pasował ! :*

      Usuń
  2. ta limonka ładnie podkreśla oko :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. W życiu bym nie powiedziała, że limonka może tak dobrze wyglądać! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się wahałam :D ale wyszło pięknie :)) Ty też spróbuj limonki !

      Usuń
  4. pięny makijaż, chciałabym umieć się tak malować, super cienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy bym nie pomyślała, że ta limonka będzie tak genialnie wyglądać na dolnej powiece :) Fantastyczny pomysł !

    Zapraszam do siebie i pozdrawiam serdecznie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż! Taaki wyrazisty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ta limonka tak pięknie ożywia twój makijaż :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super makijaż ;) lubie takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie to wygląda :) chciałabym umieć tak wykonywać makijaż.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :) A ten limonkowy cień jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny makijaż , masz bardzo ładne oczy ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne, nie wiedziałam ze takie limonkowe mogą tak ładnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz, te kolorki idealnie do ciebie pasują :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się:)

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE, ALE ZARÓWNO KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie podkreślone oczy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy makijaż ;) powiedz mi kochana czy dobry jest ten tusz do rzęs? a może polecisz jakiś inny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma on sylikonowa szczoteczke ;) jak ktos lubi to jak najbardziej.. Tylko po miesiacu uzytkowania zrobil sie bardzo gesty oraz zaczal osypywac, ale kosztowal ok 10 zl wiec nie narzekam na niego ;))

      Usuń
  17. Ślicznie Ci w tym cieniu limonki, śliczny makijaż :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie! bardzo podoba mi się ten limonkowy kolor :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.