poniedziałek, 14 lipca 2014

Poza tematem beauty :)

Hej :)
Dzisiaj trochę poza tematem beauty.
Planuje remont pokoju, zmianę koloru ścian, może mebli... Jak na razie poszukuję inspiracji w internecie. Wydaję mi się, że moda jest na białe pomieszczenia i pastelowe dodatki...
Marzy mi się coś takiego :)

Zobaczcie moje inspiracje ! Może Was też zainspiruje :)












A teraz moja przyszła toaletka :)
Ojj chciałabym, u mnie wieczny bałagan.


ŹRÓDŁO -internet.


A jak u Was ? Coś Was zainspirowało ?:) Może macie inne pomysły na pokój ?:)

Kass ;**

9 komentarzy:

  1. Oh właśnie zmagam się z uporządkowaniem w głowie wizji przyszłego remontu i z przyjemnością patrzę na takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita garść inspiracji, sama chciałabym zmienić swoją sypialnie na taką w bardzo jasnym stylu. Trzecie zdjęcie mnie powaliło, podłoga jest idealna - marzenie :) Dzięki za taki post, aż sobie zapiszę na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne inspiracje! sama marze o takim pokoju,ale niestety brak funduszy robi swoje:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje.

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super inspiracje!:) uwielbiam podswietlone lozka i victoria's secret!:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie inspirujące fotki ;)
    zawsze można coś podpatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie super, chciała bym taki pokoik ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.