niedziela, 27 lipca 2014

Pink :)

 Dziś róż i już !




No i mam już swoje wakacje ! Nareszcie ! :) Praktyki zakończone, wszystko pozaliczane w pierwszym terminie i można się cieszyć wolnym czasem, u mnie to tak nie do końca bo będę pracować ale choć troszkę odpocznę od uczelni i szpitali... może nie wiecie, ale jestem na studiach medycznych, kierunek- położnictwo :).

No ale przechodząc do tematu beauty.
Makijaż cieniami Miyo oraz Inglot, malowałam się wychodząc na imieniny :) kolor dobrałam do bluzki mgiełki.  Sama do końca nie wiedziałam co założyć, więc wyszło jak wyszło.






Nie do końca jestem pewna tego różu, najlepiej za to czuję się w błękitach. A wy macie swoją ulubioną kolorystykę ? Jak tak, to jaką ?:)

Kass ;**

22 komentarze:

  1. Może nie do końca się czujesz ale wyglądasz pięknie ! Pani Położna ? W takim razie witam koleżankę 'po fachu ' . Ja jestem Pielęgniarką :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię róż, piękny makijaż! obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało brakowało a też byłabym położną ;) Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż:o naprawdę masz do tego talent! Róż na oku podoba mi się tylko wtedy gdy jest zrobiony z klasą, i u Ciebie tak jest!:))
    Www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie jest to mocny róż, za którym niestety nie przepadam, na Tobie ładnie się prezentuje :)
    Ja wolę sam eyeliner i tusz do rzęs, więcej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż <3 I świetnie cienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie pasuje Ci róż, ja natomiast wogule nie widzę siebie w błękitach ale w różach, fioletach i wszystkich pochodnych jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja najlepiej czuję się w brązach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż :) Widzę że sztuką jest tutaj rozcieranie a tobie bardzo dobrze to wyszło. Kreska też równiutka :) Bardzo fajny blog :) Na pewno postaram się wpadać tu częściej :) W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację?
    Buziaki :)
    www.divoces.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny makijaż chciałabym się tak malować :) cudo!

    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia i blog zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;*
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam lubię róż :) Tobie w tej kolorystyce również ładnie :) co do mojego malowania oczu cieniami to się jakoś zwykle nie wychylam :D jednak obserwując Twoje kolorowe makijaże muszę przyznać, że chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aa moja ulubiona kolorystyka to brązy i szarości po czernie w makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się kolor cieni, ja używam tylko brązów

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladny makijaż + dodaje do obserwowanych ;* i zapraszam do siebie ;) http://maaarline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny makijaż i fajna, precyzyjna kreska:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.