poniedziałek, 8 września 2014

Wrzesien...

Hej :)

Zaniedbałam bloga ostatnimi czasy, ponieważ zrobiłam sobie krótkie wakacje aż 5 dni nad morzem :). Ale pogoda dopisała i było cudownie. Przed wyjazdem wykonałam parę makijaży, którymi chciałam się z Wami podzielić. Nie wiem czemu ale większość to brązy. Czyżbyśmy bały się koloru ?:P

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale jak widać są robione na szybko i w pokojach nie zawsze z dostępem do światła. Mam nadzieję, że choć trochę widać makijaż.


 Iza- makijaż do sesji zdjęciowej.







 Ania- makijaż weselny.





 Klaudia- makijaż ślubny.




Iza- makijaż weselny





Ja osobiście brązy i beże wybieram na co dzień, a na wieczór bądź wyjścia wybieram kolory z mocnym akcentem :) A jak jest u Was ?:))

Kass ;*

12 komentarzy:

  1. super makijaże, zwłaszcza pierwszy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej pierwszy weselny mi się spodobał:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny 1szy, dzienny makijarz, delikatny!

    ślicznie :)

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobał mi się drugi makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 makijaz swietny, dwa pozostałe tez perfekcyjnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy bardzo ładny ; )) Ja też wolę brązy i beże na co dzień.
    Healthfashbeauty

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne makijaża , najbardziej podoba mi się pierwszy i drugi
    Zapraszam do mnie
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/moje-propozycje-ze-sklepu-sheinside-i.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ania-makijaż weselny to moj faworyt :):) Piękne kolory! :)


    atelierkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy makijaż wspaniały.Delikatny, promienny i świeży. Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne, delikatne make upy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.