poniedziałek, 15 września 2014

Fotorelacja ze stawiania pierwszych kroków w fotografowaniu ...

Hej :)
Ostatnio u mnie wielkie przestoje, niestety przed rozpoczęciem roku akademickiego jest wiele spraw do załatwienia i dlatego brak czasu, do tego praca i jeszcze się rozchorowałam, straciłam głos... chyba od nadmiernego gadania :)

No ale przechodząc do meritum sprawy. Kilka postów wcześniej pokazywałam zdjęcia z sesji z Adą, moją modelką z którą próbuje fotografowania, nie wszystko od razu idzie tak jak trzeba ale coś tam może wychodzi.

Z nazwy bloga może się wydawać, że będę tylko wrzucać zdjęcia makijaży, porad bądź kosmetyków, ale to mój blog więc chciałabym się z Wami dzielić tym co robię, co sprawia mi przyjemność. Niedługo planuje przerobić troszkę wygląd bloga.

A teraz zdjęcia, które mam nadzieję  że nie są najgorsze :))











Do następnego , KASS ;**

21 komentarzy:

  1. Jak na pierwsze kroki to myślę, że fajnie ci poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, jak na początek - jest na prawdę dobrze ; )) Z czasem nabierzesz wprawy i będzie jeszcze lepiej.
    K&E

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :) Też idę na studia za 2 tygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia! i to są pierwsze kroki? rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, modelka sliczna ! <3
    Strasznie podobaja mi sie zdjecia i ich sceneria ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie świetne zdjęcia;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super bluzka! uwielbiam rzeczy w takim kolorze - nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia, bardzo mi sie podobaja :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, czapka genialna :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, fajne miejsca ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw w który na pewno bym wskoczyła :D świetna beanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zdjęcia :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny look!
    xoxo
    anjage.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te zdjęcia. a ćwiczenia czynią mistrza! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcia bardzo ładne!!
    stylizacja mi sie także podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne notki i zdj także :) zapraszam na www.siostryandrzejewskie.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia wyglądają bardzo fajnie, życzę aby z każdym nowym wychodziło Ci to coraz lepiej.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.