sobota, 4 października 2014

Jesień...

Hello :)

      Pewnie już zauważyłyście, że przyszła jesień? Choć słońce jeszcze Nas nie opuszcza, oby  jak najdłużej było bo daje Nam wiele dobroci- poprawia humor, powoduje produkcje witaminy D oraz odsuwa od Nas myśli o chandrze.

        Jesień przyszła, już jest i nie ma na to rady. Jeśli wprowadzisz w życie kilka zmian, ta pora roku zamiast końcem może stać się początkiem zmian na lepsze :) Każda z Nas z osobna powinna sobie zrobić rachunek sumienia i wypisać na kartce rzeczy, które chciałaby zmienić.

        Ja zaczęłam od zmiany wyglądu, może nie drastycznie ale zmiana fryzury była jako pierwsza, potem zrobiłam porządek w szafie i 3 worki ciuchów poszły dalej. Kolejnym punktem jest zabranie się za spełnianie tych mniejszych marzeń :) .

        Jesień to także nowe trendy w modzie i makijażu. Ja zakochałam się w burgundzie na ustach
 i brązach na oczach. Dzisiaj pokaże Wam moją propozycje takiego makijażu, ZAPRASZAM !











A jak u Was z jesienią ? Jakieś zmiany ?:)

Kass ;*

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień, chyba żadnych zmian u mnie nie ma, muszę tylko uzupełnić garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne włoski, piękny makijaż :)
    ja nie lubię jesieni, ale jeżeli ma ona wyglądać tak jak teraz to mogę ją ew. zaakceptować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja chyba wbrew wszystkim bardzo lubię jesień , plany oczywiście są i również biorę się za ich realizacje.
    Najbliższe miesiące będą mi mijać pod znakiem pracy i nauki. Ale znajdę też czas na małe przyjemności.
    Ślicznie wyglądasz bardzo naturalne i tak trzymaj.
    Zapraszamy również do Nas , pozdrawiamy K&E

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, delikatny makijaż - jestem pod wrażeniem ! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny, delikatny dzienny makijaż :-)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki makijaż! Delikatność przy jednoczesnym idealnym podkreśleniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatny make up lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nie szykują się żadne zmiany, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny makijaz..delikatny i naturalny :)
    jolahogg.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.