sobota, 18 października 2014

Mała dekoracja do pokoju- DIY :)

Hej :)

   Ostatnio robiłam małe przemeblowanie w pokoju, wszystko pięknie tylko brakowało mi jakiegoś własnego elementu, zrobionego przeze mnie, więc padło na dekoracyjne słoiki.
    Bardzo lubię robić rzeczy własnoręcznie :) Najczęściej robię takie rzeczy na prezent dla znajomych, rodziny...




Do wykonania potrzebowałam :

   1. Słoiczki ( ja wybrałam po posiłkach dla małych dzieci, mogą być również większe w zależności od Waszej potrzeby),
  2. Kamyczki ( ja wybrałam biały grys ),
  3. Wstążka .













Słoiczki myłam oraz zdrapałam etykietę. Gorąca woda pomaga w usunięciu kleju od etykiety. Następnie wysuszyłam, wybrałam kamyczki i wrzuciłam do słoiczka. Kolejno wybrałam wstążkę jako końcowy element i proszę, GOTOWE ! :)

Wszystko zajęło mi może 5 minut a teraz cieszy moje oczy :) Miły dodatek do pokoju.
Może macie jakieś swoje pomysły na dekoracje do pokoju ? Chętnie poczytam :)

Kass ;*


25 komentarzy:

  1. świetnie to wymyśliłaś ;) prezentuje się to na prawdę fajnie, dodaje uroku pokojowi :) a to najwazniejsze, żeby czuć się dobrze w swoich czterech ścianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! kiedyś też lubiłam się bawić w dekoracje ręcznie robione, ale z biegiem lat czasu coraz mniej niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł! bardzo ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda i strasznie mi się podoba z tym wrzosem :))

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczulają Cię pewnie jak mnie. Dla mnie Ziaja jest idealna. Teraz testuję Liść Manuka :))

      Usuń
  6. Ale cudowne *.*
    Mogłabys poklikac w linki Sheinside u mnie? W zamian moge zaobserwować bloga, albo co tam chcesz ... XD
    Proszę o klik w linki w tym poście

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł, ja jakoś do dekoracji pokoju nie mam drygu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez lubie robione własnoręcznie rzeczy!! :)
    no i nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysl ,ślicznie to wygląda:) ps polubiłam na fb i dodalam do obserwowanych:)ale mam ogromną prośbę , jeśli możesz kliknij w linki pod zdjeciami w tym poście http://myloovelyfun.blogspot.com/2014/10/setny-post-2-stylizacje_24.html , a bardzo mi pomożesz, odwdzięczę się jeśli będziesz tego potrzebowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny pomysł :-)
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie to wygląda :)
    Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo pomysłowe ! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł, ja bym jeszcze jakąś świeczkę do środka wrzuciła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie male wlasnoreczne cudaki..potrafią nadac pomieszczeniu niesamowity i bardzo stylowy klimat ! super. prosto, szybko i ładnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mało roboty, a fajnie wygląda. Czasami takie małe cudeńka uatrakcyjniają wygląd całego pomieszczenia :)
    http://opuszczonafabryka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.