środa, 17 grudnia 2014

Postanowienia noworoczne !











    Co by tu dużo pisać, chyba sam tytuł mówi sam za siebie. Chciałabym spisać moje postanowienia noworoczne, a że właśnie czytam Cosmopolitan wpadłam na ten genialny pomysł :) 
(nie to żeby mi cosmo pomogło w tym :)). Jeszcze mamy troszkę czasu do nowego roku, ale mam bardzo ambitne plany co do 2015 roku. Kiedyś trzeba w końcu wziąć się za siebie na poważnie.














A więc :



  • postarać się o stypendium naukowe (każdy pieniądz jest dobry, a troche więcej nauki nikomu nie zaszkodzi zwłaszcza przy moim kierunku ---> POŁOŻNICTWO ),
  • wyjazd za granice, póki studiuję zostają tylko wyjazdy weekendowe bądź wakacyjne. Chociażby na krótką chwilę, aby pozwiedzać, oderwać się od rzeczywistości i poznać inne zwyczaje, kulturę.
  • Być fit ! To chyba każda z Nas rozumie :)





    źródło: http://instagram.com/fit_trio


  • Porządnie zająć się blogowaniem - regularnie dodawać posty, przeglądać Wasze wpisy, inspirować się. Doprowadzić do ładu wygląd i grafikę bloga.
  • Dokształcić się w sprawach fotografii i obróbki zdjęć, od kilku miesięcy bardzo wciągnęła mnie ta pasja, w każdej wolnej chwili szukam ciekawostek na ten temat, ale w planach mam wybranie się na jakiś kurs bądź szkolenie.






Póki co to chyba było by na tyle :) ale pewnie na dniach bądź tygodniach dojdzie jeszcze kilka lub kilkanaście. A jak u Was postanowienia ?? :))





Do następnego :))

11 komentarzy:

  1. Ja tam od dawna nie robię postanowień noworocznych ;p
    pozdrawiam

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powoli też już rozmyślałam nad swoimi postanowieniami :)

    pajapaulina.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ja chyba od nowego roku zacznę coś ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie umiem robić postanowień noworocznych, za każdym razem wytrzymuje mniej niż miesiąc ...:P

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dożo ciekawych planów - trzymam kciuki za ich powodzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, aby wszystkie postanowienia udało się zrealizować :D

    http://debezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dopiero będę tworzyła listę postanowień;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wytrwałości i cierpliwosci. Ja w styczniu postanowiłam, że bede fit i schudłam, jestem z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej liście postanowień znajduję się ostatnie trzy punkty z Twojej. :)
    Oby udało nam się je spełnić, życzę Ci tego! :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje postanowienia są bardzo podobne. Dodałabym jeszcze od siebie, że od nowego roku pracuję nad blogiem :)

    O R A S E Y

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam listę postanowień. Oby się udały xp

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.