sobota, 27 grudnia 2014

świeczniki do pokoju DIY



                   Witajcie w tym PO świątecznym nastroju. Jak to w święta strasznie się przejadłam.. myślę, że nie tylko ja :) no ale na szczęście już po. Pogoda spłatała nam małego figla, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło....









Powiem Wam w sekrecie, że w tym roku musiałam być grzeczna bo dostałam wyjątkowo bardzo dużo i bardzo trafione prezenty... Najlepszy prezent to książka "Sekrety mistrza fotografii cyfrowej" - Scotta Kelby'ego. Do sylwestra na pewno zapoznam się z nią bliżej.

Dzisiejszy post będzie DIY. Kolejne zastosowanie słoiczków po daniach dla dzieci. Wcześniejsze DIY może zobaczyć tutaj ...Mała dekoracja do pokoju DIY :).




Tym razem użyłam :

  • słoiczków,
  • sztucznego śniegu,
  • świec,
  • olejku zapachowego,
  • folii samoprzylepnej.








                Wyparzyłam słoiczki i zerwałam etykiety. Następnie roztopiłam świece, przy czym wcześniej je rozkruszyłam i wyciągnęłam knot. Do roztopionych świec dodałam kilka bądź kilkanaście kropli olejku zapachowego, u mnie padło na wanilię. Następnie pocięłam knot dopasowując do wielkości danego słoiczka. Wlałam roztopione świeczki do słoiczków, delikatnie uważając by nie zabrudzić ścianek.. Po kilkunastu minutach, gdy stężała stearyna włożyłam knoty, aby się trzymały "sztywno" zawsze przed mocze je w rozpuszczonych świeczkach i robią się "sztywne" :)) . Za kilka godzin powycinałam serduszka, przykleiłam do słoiczków z zewnętrznej strony i użyłam sztucznego śniegu. Efekt bardzo mi się podoba, a jak zapali się świeczkę są kolejne plusy ! Piękny zapach wanilii unoszący się w pokoju oraz odbijający się płomień w serduchu :).











10 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysł, brakuje mi właśnie mi takich osłonek więc może coś takiego stworzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te świeczniki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałaś świetny pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł , przyznam że po raz pierwszy się z czymś takim spotykam :)
    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna za klik w link
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie mogę! tak prosto robi się zapachowe świeczki? eureka! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.