sobota, 28 czerwca 2014

Szarości...



Witam Was :)

Dzisiaj bardzo dobry humor mi dopisuje, dziwie się ponieważ powinnam się uczyć do ostatniego egzaminu i być chyba zdenerwowana... No ale mniejsza.

Chciałam zmalować zupełnie co innego, ale moja paletka z Inglota została ostatnio zaniedbana więc postanowiłam ją użyć. Wyszedł więc makijaż w szarościach :)



   

Do makijażu użyłam
- cieni Iglot
- podkład Rimmel
- puder Lovely
- bronzer Astor
- zestaw do brwi Oriflame
- eyeliner Oriflame
- błyszczyk do ust Pierre Rene
- baza pod cienie Catrice.



A jak Wasze humory na ten ostatni weekend czerwca ?:))

Kass ;**



21 komentarzy:

  1. Makijaż wyszedł Ci świetny. Bardzo mi się podoba!
    A humory...mogło być lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż! do niebieskiego oka pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł pięknie :) wyglądasz świetnie. Taka kolorystyka bardzo do Ciebie pasuje.
    Pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny makijaż oka! Jestem pod wrażeniem, masz ogromny talent !
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie oczka, wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. super makijaż fajnie by było jakbyś pokazała jak go wykonujesz
    co powiesz na wspólną obserwacje? odpowiedź u mnie na pewno się odwdzięczę
    livka-livs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny! Bardzo ładnie podkreśla oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniutka jesteś ;))


    www.blogspot.com/casprzet

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszło naprawdę bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny do niebieskich tęczówek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż, nieziemskie oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog widać że znasz się na tym co robisz ;) obserwuje

    Zapraszam do siebie przerabiam ubranka, DIY

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda! Ciemny, ale dość subtelny. Bardzo ładne cieniowanie. I cudne brwi! "Wyostrzyłabym" trochę kreskę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz cudowne oczy :)
    dopiero zaczynamy, będzie nam miło, jeśli nas odwiedzisz :)
    vogueoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.