środa, 11 czerwca 2014

Przegląd szminek na wiosna/lato 2014 !

Hej :D




Przegląd szminek na wiosna/lato 2014 w mojej kosmetyczce !
 





A więc przechodzę do opisu tych śliczności :)
1. Neo Chic "BRIGHT PINK" Oriflame,
  



2. Neo Chic "STRONG FUCHSIA" Orfilame,



3. Ultimate colour 050 Catrice.





Jeśli chodzi o intensywność koloru to wygyrwa  Neo Chic "STRONG FUCHSIA" Orfilame
Jednak najlepsza w kryciu jest szminka Ultimate colour 050 Catrice. Szminki z Oriflame potrzebują 3-4 warstw, żeby były widoczne swoim pełnym kolorem. Są również bardzo tłuste, dla niektórych może to być wada, jednak dla mnie jest to zaleta ponieważ mam bardzo suche usta. Szminki Catrice wystarczy użyc 2 razy by pokryć usta i by kolor był taki jak powinien :)



Po prawo Neo Chic "BRIGHT PINK"
Po lewo, góra  Ultimate colour 050
Po lewo, dół  Neo Chic "STRONG FUCHSIA"



Koszt szminek z Oriflame to ok 10 zł za sztukę, Catrice ok 15 zł.
Aby zamówić z oriflame wystarczy znaleźć własnego konsultanta w mieście, albo samemu nim zostać. Ja właśnie jestem konsultantką, postaram się ( jeżeli będziecie chciały ) napisać jakiś post z korzyści z bycia nią. A jeżeli ktoś ma jakieś pytania to pisać, chętnie odpowiem bądź pomogę zostać konsultantem :)

Nie żałuje żadnego z zakupu. Uważam, że te kolory są jak najbardziej trafione na sezon wiosna/lato 2014. A Wasze kosmetyczki w jakie szminki są zaopatrzone ??


A tu przypomnienie jak wyglądają, bo już kiedyś je pokazywałam na ustach ---> USTA NA WIOSNE !

Kass ;**

5 komentarzy:

  1. Wszystkie kolory mi się podobają, ale fuksja chyba skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię szminek. Wole bezbarwne pomadki


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Catrice bardziej wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam intensywne kolory na ustach, najbardziej spodobała mi się fuksja. ;)
    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.