piątek, 6 czerwca 2014

Makijaż na wesele :)

Hej :)
Dawno już nie było u mnie makijażu, więc pokaże Wam moją dzisiejszą robotę :)
Iza miała koralową sukienkę i granatowe dodatki, postawiłyśmy na ciemne oczy :)
a efekt wygląda tak:









Za efekty zdjęciowe odrazu przepraszam, zdjęcia były robione na szybko :) ale coś nie coś widac.

Do makijażu użyłam:
-baza Oriflame
-podkład Lirene
-baza pod cienie Catrice
-puder  Maxfactor
-cienie Inglot
-korektor W7
-bronzer Astor
-zestaw do brwi Oriflame



Metamorfoza



Kass :**

5 komentarzy:

  1. wow bardzo mi się podoba i bardzo pasuje do urody ten makijaż:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem świetny makijaż, podoba mi się bardzo;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny makijaz :) kiedys czesto malowalam sie tak na imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. que bien queda
    @AndreeaCarro www.MiPerchaPesa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.