niedziela, 22 czerwca 2014

iphoneMIX -1 :)

Cześć ! :)


Dzisiaj post IphoneMIX- czyli zdjęcia oczami telefonu :)
Mój pomysł na podzielenie się z Wami rzeczami, które mnie zauroczyły bądź zdziwiły :)
Na razie to proszę o trochę wyrozumiałości, ponieważ dopiero zaczynam z takim rodzajem postów :)




 Długi weekend za Nami. Ja spędziłam go przy książkach oraz jako kierowca, ciągle gdzieś jeżdźiłam, przywoziłam... ahh. No ale nie ma co narzekać :) przynajmniej weekend spędziłam z ukochanym.

 W drodze, przynajmniej bez korków.
 Dalej w drodze, niestety już z korkami
 Drzewko, takie samotne.
 Chmury się zebrały, a było takie ładne słońce.
 
A to na chwilę odpoczynku od nauki :))
Do kąpieli.
mamy lato, kolorowo :)
Makijaż :)


A Jak Wasz weekend ?:)

Kass ;**

8 komentarzy:

  1. te kosmetyki do kąpieli cudownie pachną <3 Świetny jest też raspberry&vanilla <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Desperados jest przepyszny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :-) ale tego czerwonego desperadosa nie lubię!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja za to nie przepadam za zwykłym desperadosem :D heh te nasze smaki :)

      Usuń
  4. Fotki makijażu chyba robiłaś w tym korku z powyższego zdjęcia :P A ja tego Desperadosa za bardzo nie lubię - wolę normalną, klasyczną wersję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, że w korku :) jakoś musiałam zabić czas :P

      Usuń
  5. Ładne zdjęcia twój mobilek robi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.