niedziela, 22 marca 2015

Witaj... wiosno !

Witaj...wiosno ! 





           Co prawda wczoraj był pierwszy dzień wiosny, ale chyba już każda z Nas odczuwa, że przyszła :)
U mnie zawitały kwiaty- tulipany, żonkile, hiacynty... , kolorowe lakiery no i wkrótce kolorowe makijaże ! :) Słonko świeci i  już chce się więcej i więcej i więcej ... 

        Dziś postawiłam na róż. O tak, róż i już ! :) Przepraszam na wstępie za moje krótkie paznokcie, lecz mój zawód nie pozwala na długie pazurki (dla przypomnienia- przyszła położna :)). 
        Ale skoro zawitała do Nas piękna pora roku, to postanowiłam zaszaleć na te 2 dni, bo od poniedziałku znów oddział. Wybrałam lakier z Wibo o strukturze piasku, wystarczą dwie warstwy by cieszyć się tą gramaturą :).








A na zakończenie : 

"Gdzie kwitnie kwiat – musi być wiosna, a gdzie jest wiosna – wszystko wkrótce zakwitnie."

13 komentarzy:

  1. Lakier w opakowaniu wygląda przeuroczo :D Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek :) faktycznie, aż zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor :) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywnie :)
    U mnie dzisiaj już wiosennie :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki ładny kolor! u mnie też ostatnio na paznokciach królują wiosenne odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjęcia i kolorki <3

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w naszym nowym poście? :)
    --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    Mamy nadzieję, że możemy na Ciebie liczyć. Z góry dziękujemy <3
    Ps. obserwujemy i liczymy na rewanżyk ;* buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor i bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :) Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.