piątek, 3 kwietnia 2015

Głuuuu.....pawka :)

Hej :)

Po koszmarnym tygodniu, pełnym przykrych wydarzeń, przyszedł lepszy czas :) Od maja zaczynam swą przeprowadzkę, która bardzo ale to bardzo poprawia mój humor i nastawienie na problemy. Bardzo tego potrzebowałam, odmiany ! Teraz tylko wciąż urządzam, póki co w myślach, ale planuje, zapisuje, rozmyślam ! :) Uwielbiam ten stan.




 A więc postanowiłam uwiecznić mój aktualny stan, czyli głupawkę ! Miewacie czasem taki stan ?? :)



P.S. Piękną zimę mamy tej wiosny ! :) 
       Dla każdej z Was - Wesołych Świąt ! 
Ja oprócz świątecznego czasu spędzonego z rodziną, udaje się do pracy- uwieczniam chrzciny :) pierwsze takie zlecenie, więc trzymajcie kciuki ! :) 

15 komentarzy:

  1. Super zdjęcia;) z pozytywną energią:) (głupawka to fajny stan, niestety dawno nie miałam;)
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;D Mam taki motyw min u siebie w ramce ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam głupawki, a mam je dosyć często :D
    Kocham ten dziki nieopanowany śmiech, aż w końcu ze zmęczenia leże na podłodze i tylko 'zipie' :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe ;) Zapraszam do mnie ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to oby teraz było tylko lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwierz, że dosyć często miewam taki stan :D
    Udanej przeprowadzki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie!
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śmiech to zdrowie! Pozytywne osoby są w dzisiejszym świecie baardzo potrzebne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. po gorszych chwilach zawsze przychodzą te lepsze! ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.