wtorek, 25 marca 2014

paczka od Pierre Rene !

Dzisiaj dostałam paczkę od Pierre Rene, zaprezentuję Wam co się w niej znalazło ;)
Cienie MIYO, puder Pierre Rene oraz tusz do rzęs MIYO. Otrzymałam również gratis w postaci błyszczyka. Jestem strasznie ciekawa jak się pracuje z tymi cieniami.

Teraz kilka zdjęć, na recenzje i kilka słów o nich to musicie zaczekać, aż zacznę z nimi współpracę ;)






 A do zamówienia dostałam mały gratis ;)




Zakupy robiłam na stronie www.pierrerene.pl .


Już niedługo kilka makijaży w nich ;) 

Kass ;**

6 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać tego kolorowego makijażu :) Kiedy będzie prezentacja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się go stworzyć na dniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo chętnie poobserwuję Twój blog :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj w takim razie czekam na jakiś mega kolorowy makijaż :)) Zaszalałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szaleństwo, teraz coś zmaluj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.