piątek, 14 lutego 2014

Serduszkowe Lovee !!!

Dzisiaj 14 luty, WALENTYNKI ?
Kto obchodzi, a kto nie ? Przyznajcie się ;PP



Ja jakoś szczególnie nie zwracam uwagi na to święto. Miłość powinniśmy okazywać sobie nie tylko 14 lutego ;) Ale zawsze dobra okazja wyjść gdzieś z ukochanym/ukochaną ;)

Ja postanowiłam poszaleć z kolorem na ustach, hmm ognista czerwień czy może lekki róż? Jednak najlepiej wyszły różowo-czerwone ;)

Pomadka ORIFLAME- pure color- RICH RED

Kass ;**




P.S. Dzisiaj 14 lutego, 6.34 . Pola przyszła na świat ;)) Teraz będę na pewno świętować w ten dzień !

3 komentarze:

  1. Ja dziś siedzę w domu, z filmem na pewno nie romantycznym :P
    Oczy są super, może to dlatego, że nie lubie różu... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne usta, ja powoli przekonuję się do koloru na nich i coraz bardziej mi się to podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie kolory są super ale moim zdaniem tylko wtedy,gdy oczka są spokojne ;)

      Usuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.