środa, 12 lutego 2014

niebieski szał !!

Dzisiaj wpadłam na pomysł pokazania Wam mojego ulubionego makijażu.
Uwielbiam siebie w niebieskim wydaniu. Dodałam lekkiego błysku ;)
Do tego makijażu użyłam cieni Inglota oraz Technic (kolejny post będzie o nich;)), baza Catrice oraz tusz do rzęs Oriflame.

Jak to jest z tymi kolorami cieni do koloru oczu ??
Ja uważam, że nie ma reguły. Jeżeli ktoś dobrze się czuje i dobrze wygląda w danym kolorze to oznacza, że jest odpowiedni dla niego.

Zazwyczaj odradza się używanie kolorów cieni zbliżonych do koloru tęczówki, jednak to nie oznacza, że niebieskooka zawsze będzie wyglądała niekorzystnie w niebieskich cieniach. Czasami warto odrobinę poeksperymentować i samej się przekonać, czy rzeczywiście tak jest.






























Niebieskie oczy i ich niebieska oprawa, co myślicie ? Pasuje ??
A Wy w jakich kolorach się najlepiej czujecie ? ;))

Kass ;**

1 komentarz:

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.