piątek, 30 maja 2014

Lakierowe nowości majowe ;)

 Hej :)

Dziś LAKIEROWE NOWOŚCI MAJOWE !!






Lakier do paznokci to chyba kolejny przyjaciel kobiety. Ja mam już sporą kolekcje, niestety niektóre leżą za długo i czas już je utylizować. Uwielbiam malować paznokcie, różne kolory łączyć oraz wzory. Niestety moje studia nie pozwalają mi za bardzo malować (położnictwo-higiena przy pacjentkach) ale gdy tylko przychodzi weekend pierwsze co robię to maluje pazurki :DD.


 Dzisiaj postanowiłam Wam pokazać moje lakierowe nowości majowe. Większość zakupiłam na promocji w rossmannie -49%, chyba każda pamięta o co chodzi.
Najbardziej uwielbiam nude oraz różowy piasek, oczywiście z Wibo.
A teraz mały przegląd.




A jak u Was wyglądały zakupy lakierowe w maju ? Pochwalcie się, chętnie poczytam.
Zapraszam również na fanpage MakeupbyKass


Kass ;**

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię piaski z Wibo :) U mnie też znajdziesz nowe lakiery :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne kolorki, mam jeden z wibo i sobie chwale :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obydwa z Wibo, ale piaskowego jeszcze nie próbowałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. daj znać, który ładnie kryje na jedną warstwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za odpowiedź, tak myślałam, ciężko znaleźć inny kolor tak kryjący. Ja znalazłam parę dni temu różowy neon firmy VIPERA :) Jakby co polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :) Liczy się każda opinia.